4/03/2013

Sardunya Aski..

  Sardunya askina dustum.. Yururken gordugum sardunyalar sariyordu yuregimi, koparip dalindan ektim ilk once bahceme..Baktim olmayacak boyle, onlar buyuye dursunlar ektigim yerlerinde...Kendim de alayim az biraz buyuyenlerini..Sonra bu sardunyalari gordum.  indirime koymuslar ustelik baska da yok gozume carpan..Cok celimsizlerdi, yapraklari sararmis ama yinede aldim getirdim eve toprakta aldim bol bol, saksilarda aldim.. Son bir haftadir bu guzellikerle hasir nesir oldum..Hepsinin saksilarini degistirdim daha genislerine..

  Bu guzel sardunyam kotu yapraklarindan ayrilinca guzel acmaya basladi..Darisi kirmizi sardunyalarimin basina..Ben onlari cok sevdim, dilerim onlarda benimle mutlu mesut yasarlar..
 Aldigim da 3 cicegi vardi.. simdi 5.si yolda papatyalarimin..

 Hercai menekselerim.. simdi onlarda gercek yerlerindeler.. bu eve geldigi ilk halleri..
 Bu da en minik sardunyam..ve en canlisi buydu aldiklarimin icinde..


                      Bebegim..
                      Guzel guzel bakabilirim insallah ciceklerime.. Hic birine kiyamam oldurmeyi  hicmi hic istemem.
                      Minik begonyalarim..
                         Hercai menekselerim ve yeni aldigim yasemin turunden bir sarmasik..
     Papatyalarim

2 yorum:

  1. Resimlerin hepside çok güzel insanın içini ferahlatıyor sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim sevgili Hatice..Sizin de tarifler benim istahimi aciyor :))

    YanıtlaSil

Mutluluk Paylasmaktir!

Cok degerli yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim <3