4/05/2013

Biraz celikten denemeler birazda dayanamayip satin almalar :) sardunya askiyla baslayan cicekli cicekler sevdasi yolundayim..

Alti tane sardunya ben aldim, alti tanede celikten denemelerim var. Dort tanesi tutmus gorunuyor, 12 tane sardunyam olacak, kismet olursa. Diger ikiside tutarsa eger, '' insallah tutar''  Bundan sonra kendi sardunyalarimin dallarindan celikler yapar cogaltabilirim :) Ciceklerle ugrasmak cok guzel bir duygu.. Simdiye kadar hep kolay bakilanlara kacmisim. Gerci sardunyalar icinde oyle diyorlar ama fazla sevgiden bogmakta var isin icinde :) Dilerim oldurmem hic birini..Hayat sevince sevilince guzel, cicekler de dalinda kalinca guzel..


                        Celikten denedigim sardunyam tutuyor, minicik yapraklari gorunmeye basladi...          
                                             

Sakiz sardunyasi ve cam guzelini bir araya ekmistim celiklerini..Cam guzelim cicegini bile acti bu sabah..


Bu da yine celikten ektigim diger sardunyam.. Tutmus gibi gorunuyor..

                                          Insallah bu sardunyamda tutacak..


Bu sakiz sardunya cicekleri cok guzel oluyor ama her mevsim vermiyormus.. yinede o guzelligi gormek icin deger, yeter ki tutsun..

 Basimin taci..Askim sardunyam zor buldum cabuk kaybetmem insallah.. 3 tane aldim hepsinde gozum kaldi..






 Cam guzelini almadan once diger celik olanini ekmistim.. ustune kuma gelince bizim guzel acmisti bu sabah..
                                Biberiyem misler gibi kokuyor.. Muhtesem guzel bir kokusu var..

5 yorum:

  1. Ne güzel çiçekler. Ben daha yeni sardunya alamadım. sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim parildayan cicek..Bol cicekli gunler..Siz de sevgiyle kalin..

    YanıtlaSil
  3. ne güzel resimler bayldımmm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sardunyaların hepside birbirinden güzel kırmızılara bayıldım.Biberiyelerin kokusunu ise çok severim babamın bahcesinin heryeri biberiyelerle kaplıdır.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkurler, sevgili Hatice Avci ve Hayat Paylastikca..

    Sardunyalarin her renginden bulmaya calisiyorum, buldukca da aliyorum :) Her gun biraz biraz saksilara yerlestirdim..

    Cok sanslisiniz biberiye kokusuyla buyumussunuz..

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Mutluluk Paylasmaktir!

Cok degerli yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim <3