4/17/2013

Hayatin Renkleri Guzel Cicekler

Gectigimiz hafta hep bahceydi, cicekti diye ugrastim..Tum sardunyalarimi yeni yerlerine yerlestirdim..Gule gule ve saglikla buyusunler insallah..Bugun de Annem bir sardunya fidesi bulmus getirdi bana, onuda yerlestirdim resimlerini artik firsat bulunca eklerim..Acelya agaci almistim uzun zamandir sirasini bekliyordu sonunda o da topragina, bahcedeki yerine kavustu..Simdi artik kahve icme zamani...!
 Arka bahcemde ki limon agacim ve onun dibinde kendi kendine buyumeye devam eden deve tabani cicegim..
 Bunlarda gecen haftaki ciceklerimin, daha cok sardunyalarim da diyebiliriz :) yeni evlerine ve yeni saksilarina yerlestirdigim gunden hatira..


                                                  Yeni bebeklerim renk renk sardunyalarim..
 Bunlarda bahcemin yaramazlari..Misafir gelmis ondan korkularina yukarlardan bakiyorlar..Misafir kedide korkulmayacak gibi degil hani :)



                                                 Poz vermeyide bilir benim bebegim..

2 yorum:

  1. Bahçeli bir evde yaşamak ne güzel. Çiçekler kedicikler tüm stresi alır gider.

    YanıtlaSil
  2. Bakimi zor olsada gercekten guzel..Bakim islerini esime birakiyorum ben kediciklerle ve ciceklerle ugrasiyorum :)

    Guzel yorumunuz icin tesekkurler Huznun Tadi..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Mutluluk Paylasmaktir!

Cok degerli yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim <3