3/15/2013

Umut ektim yarinlara!

                                                         
                                                   Umut ektim yarinlara.
                                                   acarsa,
                                                   bahar gelecek..!
                                                   acmazsa,
                                                   bir baska bahari bekleyecek..
                                                 
                                                                ( D. K )

2 yorum:

  1. merhaba blognuzu beğenip izlemeye aldım paylaşımlarınız hoş.Ben de sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Memnuniyetle ziyaret edecegim, cok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil

Mutluluk Paylasmaktir!

Cok degerli yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim <3