4/17/2013

Paylasmazsam olmazdi :)

Gectigimiz hafta tam bugun Carsamba gunu bir bahceden yaklasik 2 metreye yakin cok gelismis bir sardunya gormustum ve 2 cesit sardunyadan 3 tane dal koparip 3 saat bekledikten sonra eve gelir gelmez bahcemin cesitli yerlerine ekmistim . Dun aksam ustu tomurcuklarini gordum sasirdim..Bugunde ciceklerini acti sardunyam..Kopardiklarimin bir dali tomurcuklu olmaliki bu kadar cabuk acti..En guzel taraflarindan bir taneside , bu rengi cok sevdigim..Rengi surpriz oldu benim icin..Boylelikle gul kurusu renginde de sardunyam oldu..Darisi digerlerinin basina..
                          Bugun ugrastigim acelya agaci..Sonunda yeni yerinde...
 On bahcemde ki agac ve melez bebegi :) gecen yil su saatimi patlatmisti.. Simdilik boyle bir cozumle su borusunu biraz yukari kaldirarak hallettik..

 Bugun annemin getirdigi sardunya celigi..o da su an ekilmis bicimde yerine yerlesti..Baslarken hic dusunemezdim bu kadar sardunyam olsun benim de :) sardunya aski baska bir seymis, ogrendim boylelikle :)


 Kucuk kasimpati cicegim..gecen yil anneler gununde cocuklarimin aldigi ciceklerden bir tanesi..Kucucuk bir seydi, buyudukce buyudu, bir sene icinde masallah..!


                                           Cocuklarima aldigim tavsan cikolatalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluk Paylasmaktir!

Cok degerli yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim <3